Skip to content

Wat ik at 16-6-11

17/06/2011

Ontbijt: eiermelk

Lunch: iets later dan normaal, de andere halve makreel met wat komkommer

Verder best een drukke dag met opruimen en inpakken en van te voren koken en met jongste dochter ergens heen waar ik 1.5 uur moest wachten. Lekker zitten lezen maar dan kan je niet veel anders doen. Daarna schoonouders van het station gehaald want die kwamen dochter ophalen voor weekendje camping.

Ergens heb ik nog een handje nootjes genomen maar ik weet niet meer wanneer.

Als avondeten had ik een ovenschotel gemaakt: blokjes schnitzel (over van gisteren, al gebakken dus) in ovenschotel, hierop 2 bakjes champignongs in plakjes. Gaat heel makkelijk met eiersnijder. Zout en peper, hierover 2 pakjes slagroom en dat in de oven ca 180 graden. Een keer heb ik de champignons even goed aangeduwd onder het vocht.  Op een gegeven moment een mozarella in plakjes erop en een hoeveelheid geraspte (oude) kaas. Helaas vergeten foto te maken door de drukte, jammer. Ik moet het bloggen nog leren.

Hierbij wat ijsbergssalade met komkommer en tomaat. En slasaus voor de liefhebbers.

Het was een lekkere ovenschotel, beetje dun, want je kunt de saus niet zo binden als je gewend bent. Kan natuurlijk wel maar ik kies ervoor om dat niet te doen.

Toen schoonouders en dochter weg waren heb ik een stukje 78% chocola genomen. of was het nou 87%. ik geloof de laatste 🙂

 

No comments yet

Geef een reactie

