Skip to content

wat ik at 20-6-11

21/06/2011

Ik ging na 2 weken thuis wegens heftige tinnitusaanvallen weer werken dus vroeg op…. 6 uur!

Ontbijt: Eiermelk…  is in ieder geval makkelijk erin te gieten zo vroeg op de ochtend.

Wat blokjes leerdammer mee, ik ben maar een halve dag gaan werken dus nam geen lunch mee maar om van 6.30 tot 12.30 niets te eten vind ik zelf niet fijn, al zou ik het wel redden zonder teveel gerammel van mijn maag.

Lunch: Salade gemaakt van gekookt eitje, half blikje tonijn op water, wat ijsbergsla voor de knapperigheid. mayo erdoor en een klein beetje balsamicocreme en wat zoutvlokken. En een stuk Cambozola, franse kaas.

De dag ervoor had ik duidelijk wat teveel kh gegeten, had veel meer “snaaizin”. Omdat ik dat ingecalculeerd had geef ik er ook een beetje aan toe, voor het zo erg wordt dat ik ga overvreten. Dus gisteren twee theelepels pindakaas (met suiker erin dus..)  Weegschaal gaf inderdaad een kg aan maar dat noem  ik “waterkilos”, je lichaam bindt meer vocht als je kh eet. Dus ik ga ervanuit dat die kg zondag weer weg is. De officiele weegdag namelijk.

Avondeten: shoarmavlees met wat sla en komkommer en knoflooksaus. Griekse yoghurt, mayo, knof, zout en dille.

shoarma knoflooksaus

En een stukje chocola van de lidl, die heeft erg lekkere sinasappelchocola van 70% maar toen ik weer eens goed naar de achterkant keek.. 34 gr kh per 100 gram, terwijl die van cote d’or noir brut er maar 18 had.  Scheelt toch wel aardig. En die noir brut vind ik ook erg lekker.

 

 

No comments yet

Geef een reactie

