Skip to content

Wat ik at 21-6-11

22/06/2011

Ontbijt is nu wel bekend 🙂

Lunch deed ik vroeg want ik zou half een iemand ontmoeten. Weer een tonijnerige salade, zelfde als de dag ervoor maar met spitskool ipv ijsbersla. IJsbergsla was op.  En een stuk leerdammer.

Wat beleg van 2 broodjes af gegeten die ik gekregen had.

Eenmaal thuis begon ik te rammelen, dus snel gekookt. “roodvlees” van de Lidl, ze hebben minutesteaks in een soort marinade. “groenvlees” of “roodvlees” noemen we het. Ik vond het rode tegenvallen, zat een vreemd smaakje aan. Samen met de rest van de portboter was het niet echt een lekkere combinatie. Wat wel lekker was: de gebakken bloemkool. Ik houd niet van gekookte bloemkool maar op deze manier heb ik nu al meer bloemkool gegeten dan afgelopen 20 jaar 🙂

gebakken bloemkoolHelaas was ik niet voldaan genoeg na deze maaltijd, en maakte ik wat lekkers: plakje ham, boursin aan het ene einde en oprollen, even “rollen” zodat ze mooi rond worden en dan in stukjes snijden. Volgens mij een prima borrelhapje op deze manier!

hapje

En helaas, weer eens stuk chocola. Was ook erg moe na die hele middag, dan ben ik gewoon snaaieriger. Daarna weggebleven uit de keuken!

No comments yet

Geef een reactie

