Skip to content

Wat ik at 26-06-11

27/06/2011

Ontbijt vertel ik maar niet meer, daar ben ik erg saai in 🙂

Lunch werd een garnalensalade, garnalen, mayo en wat dille. Lekker zoals het is.

Tussendoor een stukje zweedse kaas, was op zaterdag bij IKEA geweest. Wästgöta kloster zwart en rood, ik vind het lekkere kazen.

Halve liter aardbeienwater gedronken en we hebben een aantal planken erbij gemaakt in mijn Atelier, dus druk bezig geweest. Ook nog gewoon water, genoeg drinken is sowieso belangrijk.

Avondeten BBQ! Vriendinnetje van dochter bleef eten, tenminste ze vroegen of ze bij ons mocht eten nadat ze te hoorden dat we gingen barbequen 🙂 Zij twee tartaartjes elk op een broodje, hamburgers dus. Wij braadworstsjes maar ik vond ze niet zo. En kipspiezen, zelfgemarineerde kipblokjes. Marinade was ketjap, knoflook, azijn, olie, zout, peper en een scheutje chilisaus. Erg lekker.  De meisjes ook de kip, viel goed in de smaak.  Erbij had ik knoflookboter, knoflookkerrieboter maar heel gek, deze kerrie heeft een bittere nasmaak.  Knoflooksaus, sla en komkommer. Dochter had nog haar lievelingssausje gemaakt, mayo, ketchup, beetje mosterd en beetje komijnpoeder.  Klinkt als erg veel knoflook bij elkaar maar viel wel mee. Het is tenslotte ook lekker!

En vandaag na het harde werken ook een stukje chocola. 86%. Dan geniet je echt van zo’n klein stukje!

 

No comments yet

Geef een reactie

