Skip to content

wat ik at 27-6-11

28/06/2011

Geen goeie dag eettechnisch.

Werd erg vroeg wakker en had om 6 uur de was al buitenhangen. en om 7 uur was ik al op mijn werk. Tussendoor wat blokjes kaas en twee handjes noten, geen echte lunch gegeten. Het was ook zo warm en dan eet ik gewoon ook minder. Minder trek. Wel aardbeienwater gedronken.

Avondeten, ik was alleen thuis en had een vreselijke zin in iets broodachtigs en toen heb ik drie Original Crisp crackers gegeten met dik boter en pindakaas. Foei!

 

Maar ik zat goed vol, en die avond was ik naar het Stitch and Bitch (breiclub in cafe) omdat we een soort spelletjesavond zouden hebben. Daar heb ik erg veel plezier gehad, 2 cola light en een heerlijk glas Rooibos African Summer thee.

Doordat ik afgelopen week meer gestressd was dan normaal en gisteren ook een stress situatie had meegemaakt heb ik me even toegestaan om iets minder strikt te zijn. Eigenlijk niet goed, ik weet het, maar ik ben ook maar een mens. Geloof ik.  Ik hoop vanmiddag een aantal recepten te kunnen gaan invoegen!

 

One Comment leave one →
  1. Sari permalink
    20/07/2011 5:56 am

    ‘Wat voor stres??

Geef een reactie

