Skip to content

Wat ik at 28-6-11

29/06/2011

image

Eiermelk. Daarna een afspraak in het UMC in utrecht, toen ik thuis kwam een paar blokjes kaas en een crisp met dik boter, ham, wat mayo en een paar plakjes komkommer. Daar heb ik het de hele middag mee gedaan.

Ondertussen was het zo warm en benauwd, dus aardbeienwater gedronken. Nadat ik van iemand las dat ze komkommer basilicum en muntwater dronk heb ik eerst munt bij het aardbeienwater gegooid, dat was ook lekker en daarna ook nog blaadje basilicum erin. Echt lekker, weer een iets andere smaak!

In de avond blokjes kipfilet gebakken in boter met wat knoflook en ketjap, beetje sateprincipe. Omdat ik maar 2 kipfilets had voor 3 personen nog een eitje pp erbij. Ook een beetje pindasaus en gekookte broccoli. 

No comments yet

Geef een reactie

