Skip to content

Wat ik at, afgelopen dagen en 2-7-11

03/07/2011

Druk met allemaal dingen, kwam niet genoeg aan rust toe om alles te bloggen dus ik heb het opgespaard! Ook niet overal fotos van trouwens. Ook door die drukte nog niet begonnen met die recepten of het weekmenu, maar hopelijk gaat dat na vandaag, na het feest ter ere van mijn vaders 80 jarige verjaardag, verbeteren. Ik heb een cadeautje voor hem gemaakt en ben nu druk bezig met een pastasalade (die ik niet eet) en ik wil mijn topje nog afzomen. En gisteren spontaan naar de kapper geweest, nieuwe coupe en kleurtje erin.

Even kijken, donderdag was jongste dochter op schoolreisje, van 8.30 tot 17.30 was ze weg . Heerlijk gewandeld met vriendin F, daarna mezelf getrakteerd op:

Okee, de augurk is niet zo heel erg goed vanwege de suiker die erin zit maar tja, die vier plakjes….

later in de middag probeerde ik chocoladekoffieeiermelk te maken. een ei, wat boter en wat kokosvet, beetje cacao, beetje stevia (zoetstof ) wat heet water en een kopje koffie. Ik probeerde het eerst zonder stevia maar dat was niet lekker, toen met en dat was heerlijk. Wel zoet maar ik geloof niet dat mijn snaai en zoetbehoefde daar teveel door getriggerd werd.

Avondeten werd hetzelfde als de dag ervoor, de rest ervan. Niet zo bijzonder dus.

 

Vrijdag moest ik werken, ik nam een original crisp mee, wat boter, plak ham en wat komkommer. En een kleine portie chocoladeiermelk, wilde weten hoe zich dat hield als je het meeneemt. Ook lekker, je moet wel goed  schudden voor gebruik.

Avondeten: gemarineerde bieflapjes van de Lidl. ERG lekker, de moeite waard, met komkommer en kappertjesboter. Helaas geen foto van gemaakt, was moe zo aan het eind van de week.

Zaterdag: eiermelk, lunch was een original crisp weer, later wat blokjes kaas, en als avondeten kipshoarma met gele paprika en sla en heerlijke pittige knoflooksaus. Gemaakt met griekse yoghurt (10% vet) mayo, KNOFLOOK, zout, peper, dilletopjes..

en een blokje chocola voor toe.

De keuken ruikt nu heerlijk naar geroosterde paprika die in de oven aan het roosteren is. mmmmm

 

 

2 reacties leave one →
  1. Sari permalink
    20/07/2011 6:00 am

    En was je knoflook saus net zo lekker als mijn original knoflook sause? dat KAN haast niet!!!

    • 20/07/2011 7:47 am

      nee nee nee, dat KAN ook niet. Maar wel bijna, ik doe mijn best om in de buurt te komen!

Geef een reactie

