Skip to content

eierwrap

05/07/2011

recept voor eierwrap. Vullen met wat je maar lekker vindt! zorg wel voor voldoende vet anders krijg je te snel honger!

per wrap:

2 eieren
eetlepel room (maar dat laat ik meestal weg, moet ik een pakje openmaken :))
eventueel een theelepel fiber husk (doe ik niet)

roer dit doorelkaar, heb je er fiber husk in (het wordt “broodachtiger” en steviger ervan) moet je het even laten staan, paar minuten tot 10 minuten dan weer doorroeren. NIET kloppen zoals je met een omelet doet.

Doe wat boter in een niet te grote koekenpan, verhit het en giet het mengsel erin. moet een dunne laag worden. Je kan hem halverwege keren maar ik doe dat meestal niet, wacht tot de bovenkant droog is en dan leg ik hem op een bord om af te koelen.

vullen, verpakken en meenemen.

 

vullignen kunnen van alles zijn, maar doe iets smeuiigs, (saus, roomkaas, boter, smeerkaas misschien ook maar het smeert niet makkelijk gaat snel kapot) en wat fris zoals tomaat, sla, komkommer en iets pittigs, restje vlees, zalm, sterk gekruid worstje (met braadworst ging ook goed)

 

No comments yet

Geef een reactie

