Skip to content

Wat ik at 4-7-11

05/07/2011

Was weer eens vroeg wakker. Niet erg maar de dag wordt dan wel langer!

dus eiermelkslatte. Begint me een beetje te vervelen. goed teken??

Daarna zo rond 10 uur kreeg ik trek, veel te veel trek. Juist omdat ik zo vroeg ontbeten had. Ook niet fijn. Lepel pindakaas genomen, tsss!

Bakje noten gekocht, maar zitten teveel pecannoten tussen. die zijn zoet en veel te lekker.

Tussen de middag had ik een slaatje gemaakt van kipfilet, komkommer en mayo maar het smaakte nergens naar, was zout en peper vergeten haha. Dit op een crisp met boter. Kreeg niet eens alles op want het was gewoon niet echt lekker.

Avondeten: werd laat want we waren even weg en kwamen pas om half acht thuis dus heel simpel: lenteuitjesboter met gemarineerde bieflapjes van de lidl en wat ijsbergsla.

No comments yet

Geef een reactie

