Skip to content

Wat ik at 6-7-11

07/07/2011

Was weer erg vroeg wakker,  ontbijt met chocoladeeiermelkslatte.

Tegen tien uur heb ik wat nootjes genomen en een bifi worstje.

Lunch was wat van de gehaktschotel van de dag ervoor, zelfs onopgewarmd ook erg lekker. Omdat ik de koelkast op het werk niet vertrouw, hij ziet soms uit of hij elk moment zelf aan de wandel gaat, stop ik daar niets in de koelkast.

Thuisgekomen was ik om de een of andere reden erg op, heb verder niet veel gegeten of gedronken. Wel wat ijsblokjes zitten knabbelen, lekker. Avondeten heb ik dan ook niet gedaan, een paar puntjes smeerkaas en ik zat vol..

Ben erachter waarom ik zo moe was (ben) want mijn bekkenpijn ging weer opspelen. T is de tijd van de maand dus weer…

 

 

 

No comments yet

Geef een reactie

