Skip to content

wat ik at 7-7 en 8-7-11

09/07/2011

gisteren drukke dag, en 7-7 niets bijzonders gegeten dus ik sloeg het rapporteren even over.

Ontbijt was gewoon eiermelk, lunch rest van de gehaktschotel en avondeten groenvlees met wat boter en komkommer.

8-7 was ik weer eens vroeg wakker (5 uur, schijnt een effect te zijn van dit dieet ?????) en omdat ik steeds merkte dat als ik zo vroeg ontbijt ik veel te snel weer trek krijg in lekkere dingen besloot ik om wat later te ontbijten. Dus ik maakte een potje thee (spicey rooibos, van piramide, erg lekker) en goot de eierchocokoffiemelk in een flesje dat ik meenam naar mijn werk.  beviel goed. blokjes kaas had ik ook mee.

Omdat ik zo vroeg op mijn werk was kon ik ook vroeg naar huis dus had ik verder geen lunch mee.

Lunch 2 gebakken eieren met wat plakjes spek en wat kaas erover. Lekker. Hele middag druk geweest met gordijnen naaien tot we stroomstoring kregen. Gelukkig doet het gas het nog wel en heb ik lekker zalm gebakken, een sausje gemaakt van cremefraiche en wat griekse yoghurt, mayo, zout peper en een klein beetje chilisaus. Normaal doe ik er geen chilisaus in maar gehakte bieslook en dille maar ja, die had ik niet. Daarbij gewokte spinazie met ui en knoflook en een beetje ketjap.

 


Tot vanochtend 11 uur helemaal geen honger of trek gehad, zit nu pas aan mijn ontbijt!.

 

No comments yet

Geef een reactie

