Skip to content

wat ik at van 9-7 tot 11-7-11

12/07/2011

Zaterdag 9-7 drukke dag gehad en niet echt op mijn eten gelet, ook geen vaste lunch gehad, blokjes kaas,stukje worst etc tussendoor. Avondeten was een gemarineerde kalkoenschnitzel van de Lidl, op zich wel lekker maar erg zout. Met gebakken bloemkool en de rest van dat sausje van de dag ervoor.

10-7-11 in de ochtend, eierchocoladelatte en 2 zachtgekookte eitjes uit de net aangeschafte eierkoker. Lekker. Lunch niet echt nodig gehad, had geen trek. Avondeten was shoarma med knoflooksaus, komkommer en sla. Flink veel knoflook uiteraard en deze keer peterselie erdoor. Is ook lekker.

 

maandag 11-7-11 eerst thee, eiermelk meegenomen naar mijn werk omdat ik weer zo vroeg was. Niet alles op gekregen zelfs. Lunch had ik mee maar geen trek ik want ik had wat kaas gegeten. Blikje cola light bij mijn vader gedronken. Ik merk dat ik geen extra trek (meer) krijg van cola light, dus dat kan ik af en toe drinken. Wel fijn als je ergens bent en niet steeds om water wilt vragen.

Avondeten was gebakken kipfilet, met witlofblaadjes en olijvenkappertjesboter. Ik dacht eerst dat de olijven de zout genoeg zouden maken maar dat was niet zo.

In de avond had ik de Stitch and Bitch club hier want ik heb vaak geen oppas meer in de avonden als J werkt, en dan kan ik niet naar Anno met ze meebreien. Dus nu kwamen ze eens bij mij. Erg gezellig en inspirerend weer, en E had lekkers mee genomen. Ik heb -bewust!!!- een halve abrikozenflap gegeten. Was lekker maar gelukkig niet zo heel speciaal dat ik er meer en meer van wil hebben. Was er een beetje misselijk van, gelukkig niet te erg. Wel merkte ik gelijk dat ik veel “zwaarder” sliep en had moeite mijn bed uit te komen. En net bij het trap lopen voelde ik ook dat alles veel stijver is!. De “kracht” van suiker…. Dan weet je weer waarom je het beter niet meer kan eten.

 

No comments yet

Geef een reactie

