Skip to content

wat ik at 12-7 en 13-7

14/07/2011

blijkbaar een drukke week waar ik niet echt aan dingen toekom. Ik heb een lijstje met recepten die ik erin wil zetten maar afspraken op mijn vrije dagen zorgen wel voor dat ik daar gewoon niet aan toe kom. Ook buitenlands familiebezoek staat dit weekend in de planning en en en.. Tja. Prioriteiten moet ik helaas stellen. Maar na volgende week heb ik hopelijk wat meer tijd en dan komen er vast een stuk of wat recepten tegelijk!

Dinsdag: afspraak in Seats2Meet in Maarssen, en daar kan je ook lunchen. Ik ging erheen met een open mind, gewoon zien wat er is en in noodgevallen de kaas van de broodjes af eten. maar het was PRIMA, geen kant en klare broodjes maar schalen met beleg waar ik dus af kon halen. Ook lekkere rucola salade, gekookte eieren, echte boter etc. Ik had een heerlijk bordje met ham, kaas, bokking, salami of zoiets. En salade, en haalde nog een bordje. Oh ja heeerlijke brie was er ook! Voor de kh eters was er uitstekend brood, soep, nasi, verschillende melkprodukten. Voor een ontmoetingsplek voor werkoverleggen of zo kan ik S2M absoluut aanraden!

Avondeten was de ovenschotel van laatst weer, met spek en feta. Zo lekker weer!  Met komkommer.

Woensdag werken, eiermelk meegenomen. Voor de lunch wat kaas gegeten, had geen trek in mijn meegenomen bakje gehaktschotel. Thuis kreeg ik wel snaaitrek,  twee smeerkaaspuntjes gegeten en later nog een lepel pindakaas. Foei 🙂

Ik had een pak kebabvlees uit de diepvries gehaald, heb ik wel vaker gebruikt van de Lidl. Dat was dan gewoon “vleesschaafsel” en best lekker gekruid. Nu deed ik het in de pan en kijk vreemd op: het lijkt wel meer geschaafd gehakt!. Het rook ook heel anders, dus ik bekijk de verpakking nog maar eens, en voorop staat een plaatje van duidelijk gewoon geschaafd vlees. Achterop:

Rundvleesbereiding. 93% rundvlees, uiten, en dan nog een hele sliert andere stoffen.

ARGH! dat probeer ik juist te vermijden!. Deze dus niet meer kopen….

Rundvleesbereiding staat ook wel op de voorkant, maar helaas.  Ik heb er wat reepjes chinese kool bij gedaan, wat extra komijn en een scheut chilisaus (zit wel suiker in ja) en een grote bak STERKE knoflooksaus gemaakt. Toen was het wel te eten maar al tijdens het eten merkten we dat het niet genoeg vulde.

Later hebben we wat frambozen  met slagroom gegeten. stuk of 8 frambozen met een scheut (lekkere) slagroom.

 

 

 

2 reacties leave one →
  1. Sari permalink
    20/07/2011 6:13 am

    Is 8 niet een beetje weinig? Waarom maar 8??

    • 20/07/2011 7:49 am

      genoeg voor toetje! en ze zijn bevroren dus je eet ze niet zo heel snel hoor

Geef een reactie

