Skip to content

Wat ik at 18-7-11

19/07/2011

Gewerkt, en een stuk kaas en een ei meegenomen naar mijn werk. Ei at ik pas thuis op, had gewoon niet veel trek ondertussen. Of nou ja.. ineens zaten er twee theelepels pindakaas in mijn mond, niet tegelijk uiteraard maar hoe die daar kwamen heb ik geeeeen idee van. Het vult wel dus had ik minder trek. het is niet zo dat ik de lunch oversla maar ik heb gewoon geen behoefte aan lunchpauze rond de pauze tijd.

Voor de avond had ik van de Lidl gemarineerde speklapjes, maar ik weet nu zeker, ongemarineerd is lekkerder, kan je zelf kruiden. Erbij witlofblaadjes. Misschien saaie groenten steeds, maar het is zomertijd en dan ben ik erg dol op knapperige verse saladeachtige groenten. ijsbergsla, komkommer, chinese kool, rauwe witlof etc. In de winter ga ik vast meer kookgroenten eten.

Ik had er wel nog wat knoflooksaus bij, maar daar had ik gisteren geen zin in. Jan wel, en dochter uiteraard gewoon met ketchupmayo maar die houdt sowieso niet zo van speklap dus die mopperde vooral. Jammer dan, het kan niet elke dag even lekker zijn.

Mijn gewicht begint na 8 weken weer te bewegen.. naar beneden! Dat je regelmatig stil staat, “op een plateau”, is normaal. Wel frutstrerend, maar op een forum vertelde iemand dat ze een plateau van 8 maanden had. Mag ik niet mopperen!

 

No comments yet

Geef een reactie

