Skip to content

En wat ik moet vermelden

26/07/2011

van mijn lieve oudste dochter en ze daar helemaal gelijk in heeft… het resultaat van deze manier van eten.

Sinds februari ben ik 15 kg afgevallen. Vanaf de 2e week van mei tot ca half  juli heb ik stil gestaan in gewicht. Dit komt regematig voor bij LCHF afvallen, en is frutstrerend. De meesten staan 2 a 3 weken stil, ik dus wat meer. Maar,”gelukkig” zijn er er ook bij wie het langer stil staat…

Sinds twee weken gaat het weer omlaag. Erg fijn!  Maar ook al sta ik stil in gewicht, ik blijf zo eten. Ik voel me er zoveel beter bij.

Het gekke is dat ik, als ik bewust wil zondigen, niet eens weet WAT ik moet eten. Laatst was ik zo pissig dat ik zin had in junkfood maar ik kon niet kiezen. Heb twee haringen gehaald en wat zalm en garnaaltjes en daarvan zitten smullen maar dat is geen zondigen.

Of ik deze week meer afval omdat ik een logee heb die dagelijks een heel eind moet wandelen weet ik niet. Het is wel erg lekker om met hem door het hondenlosloopgebied te lopen!. runkeeper geeft me exacte tijd en afstand.

15 kg, zonder honger of gedoe. Behalve dat je even moet nadenken dat je anders moet eten, makkelijk brood smeren en mee nemen gaat dus niet meer. Maar dat went ook erg snel!

 

 

 

No comments yet

Geef een reactie

