Skip to content

wat ik at, 22 tm 25 juli

26/07/2011

22e, zalm, gebakken witte kool en creme fraiche groenekruidensausje. Lekker!

Sausje is gewoon creme fraiche (of griekse yoghurt bij gebrek aan cf) met een beetje mayo, zout, peper en dan gehakte kruiden zoals peterselie en bieslook (had ik niet helaas), dille. Smaakt erg zweeds vind ik.

23e juli  de gemarineerde bielflapjes waren in de aanbieding bij Lidl. MJAMMIE. Ik zag er ook gemarineerde entrotes en die leken ook goedkoop maar bij de kassa bleek dat dat niet zo was. Gelukkig werd ik erop geattendeerd door de aardige verkoopster, en kon ik ze teruggeven. Anders had ik voor 15 euro aan vier entrecootjes uitgegeven. Hoe lekker ik dat ook vind, dat is gewoon teveel voor mijn budget. Erbij een salade van ijsbergsla, komkommer, tomaat, zongedroogde tomaat, feta, kappertjes, olijven. Met sausje van griekse yoghurt, mayo, mosterd etc. Had er achteraf beter een lekkere dressing met balsamicoazijn en olijfolie kunnen maken, had beter bij het vlees gepast.

24e had ik wat geks gevonden bij de Lidl. Kalkoengehaktvlecht met kruidenbotersmaak of zoiets.Zag er grappig uit en was ook wel ok, maar echt zo´n standaardgehaktsmaakje. Leek een beetje op fricandel maar toch ook weer niet.

Met gebakken bloemkool en mayonaise. De bloemkool was nog het lekkerste haha.

De binnenkant van die rol is grappig, het zijn twee slierten met iets in de binnenkant die om elkaar gedraaid zijn.  Zou wel eens willen zien hoe ze dat maken!De 25e heb ik de twee laatste vlechten opgegeten, geen foto van gemaakt, en wat ijsbergsla, ik was alleen thuis namelijk.

 

 

No comments yet

Geef een reactie

