Skip to content

Wat ik at 3-8-11

04/08/2011

Rest van het gehakt van zondag als een “tacoschotel” verwerkt.

In de ovenschotel een laag roomkaas leggen maar de roomkaas die ik nog had had interessante rode vlekjes dus ik hield me maar bij de creme fraiche die ik nog had. Volgens mij niet veel verschil eigenlijk. Beetje geraspte kaas erop, en daarop het rulgebraden gehakt, wat ik dus over had, en daar heb ik nog wat kruiden overheen gegooid. Wat meer komijn, chilipoeder en paprika.

Dan een restje gele en groene paprika in reepjes gesneden, dat weer bedekt met een flinke laag geraspte kaas en in de oven van 150-180 graden tot kaas gesmolten en wat bruin was geworden.

 En dit samen met de rest van de “koolspaghetti” van gisteren.

 

No comments yet

Geef een reactie

