Skip to content

Wat ik at 7-8 en 8-8-11

09/08/2011

Niet zo spannend deze keer.

Zondag 7-8 heb ik voor lunch een tonijnsalade gemaakt, blikje tonijn, mayo, eitje en wat augurk. Helaas werd ik in de loop van de dag steeds beroerder en was ik misselijk in de avond dus heb ik niets gegeten. Waar het van kwam weet ik niet!. Niet de tonijnsalade want 2 anderen die er ook van aten hadden geen enkel probleem.

maandag 8-8 was ik met jongedochter bij een vriendin met haar kinderen, heerlijke dag buiten gehad, en ik kreeg een kakelvers eitje. MMM wat zijn dat soort eitjes toch lekker!  We bleven eten maar omdat het vakantie is zijn we naar de snackbar gegaan. Ik heb twee frikandellen met mayo (fritessaus natuurlijk) genomen. Beetje saai, achteraf had ik beter met satesaus en uitjes erbij kunnen nemen.

Iemand een idee wat een beter alternatief zou zijn in een snackbar? Hamburger kan natuurlijk, zonder brood, maar een hamburger is vaak duurder, de vraag is maar of ze het brood van de prijs af zouden halen dan. Ben niet zo wegwijs in snackbars, vroeger was het altijd een patatje (mayo of mayo met satesaus en uitjes) met kroket ALS we er al heengingen. Dus graag tips wat handig zou zijn. Niet dat ik zo vaak naar een snackbar ga of zal gaan maar soms is het wel handig als je wat van dat soort dingen achter de hand kan hebben!

 

 

No comments yet

Geef een reactie

