Skip to content

Wat ik at 9-8-11 en 10-8-11

11/08/2011

Dinsdag kwam zoonlief weer eens eten maar ik had worstjes en tartaartjes over die op moesten dus werd het een rommeltje  met restjes. Het leverde voor mij 1.5 merquez worstje op, gebakken spitskool en bieslook cremefraiche sausje erbij. En omdat het allemaal NET te weinig was, wat frambozen en blauwe bessen met slagroom voor toe.

Woensdag 10-8-11 heb ik lekker in mijn atelier zitten priegelen, ben iets aan het lostornen en dat is zwart op zwart, en heel veel kleine naadjes en priegelgedoe. Halverwege kreeg ik een bordje met lunch voorgeschoteld, lief!

eitje met beetje kaviaar erop (zweedse, tube van de IKEA. zit echter wel wat suiker in! en een partje is al opgegeten hahaha) rolletjes met stukje augurk erin  en wat blokjes kaas. En een appelkappertje. Die zijn zuur maar wel lekker zuur in contrast tot de rest!

Avondeten had ik zin in Zalm. Met cremefraiche kruidensaus. Peterselie, bieslook mengen met creme fraiche en wat mayo en een beetje zout, klaar. met dille erin ook erg lekker maar die had ik niet. met wat komkommer en tomaat. Het is ook erg lekker dat je na deze portie ook echt genoeg hebt gehad, je  bent echt veel sneller voldaan. De rest van de avond heb ik ook helemaal geen behoefte aan iets heel soms misschien, maar in principe eet ik na het avondeten niet meer. Hoef er ook helemaal niet aan te denken of zo.

Straks eens bedenken wat ik vandaag ga koken, ik heb vakantie en dan plan ik gewoon wat minder wat ook niet echt slim is 🙂

 

No comments yet

Geef een reactie

