Skip to content

Wat ik at 14-15-16 augustus

20/08/2011

Vakantietijd, en de blog raakte even op een laag pitje. Wel fotos gemaakt dus kan ik het altijd nog invullen!

14e: Ik wilde weer eens gekookte groenten dus lekker broccoli. Saai, dat wel maar soms zijn saaie smaken juist erg lekker omdat het een “zuivere” smaak is. met een gebakken kipfileetje en ingekookte roomsaus. Die was wat sterk geworden door het inkoken 🙂

 

15e: Zalm, en een salalalalade, met cremefraiche sausje. het donkere op de sla is balsamico vinaigrette of iets in die stijl. balsamico met citroen een beetje dikker dan gewone azijn zeg maar. Zit vast wat suiker in 🙂 maar ik vind hem erg lekker over de sla.

16e: gemarineerde kippenpootjes in de oven gesmeten, met spercieboontjes en mayo. het is vakantie, ik houd het simpel!

 

 

No comments yet

Geef een reactie

