Skip to content

wat ik at 17-18-19 augustus 2011

20/08/2011

17e: geprobeerd die spekgehaktrol weer te maken, maar zonder spek want dat had ik niet maar met schwarzwalderham. En in een broodvorm, die ik voor de zekerheid maar met aluminiumfolie bekleedde. Was wel een stuk beter, dit vergt nog wat meer oefenene!. Met sla erbij.

18e: SHOARMA, met lekker sterke knoflooksaus met dille erin.  en sla weer. Ik had zin in iets flink pittigs, vandaar die knoflooksaus.

19e: koelkastmaaltijd. De restjes dus!. kippepootjes en shoarma en tomaatje erbij. weinig groenten maar anders had ik eten moeten weggooien…

 

Ik heb wel ijs gemaakt in de ijsmachine. Daar komt nog een aparte post voor want ik vergat de laatste fotos van het ijs te maken! De eerste keer ijs maken, dus was wat euh.. bijzonder!

 

 

No comments yet

Geef een reactie

