Skip to content

fotos kwijt!!

13/09/2011

Kom ik eindelijk toe aan bloggen, ben ik een hele rits fotos kwijt. Ik maak ze met mijn mobiel, en die liep wat vol. Ik dacht dat ik het goed gedaan had maar blijkbaar ben ik wat te rigoreus geweest. of zo, want volgens mij zijn er meer verdwenen dan ik eigenlijk wilde. Gelukkig had ik, na de laatste post hier, een backup gemaakt maar ja, alles wat na die backup is tot 9 september ben ik blijkbaar kwijt. Dus helaas, wat ik begin september gegeten heb weet ik niet precies meer.

Dan maar vanaf 9 sept verder en weer proberen dagelijks of tweedagelijks snel de foto erop te zetten.

Het gaat goed, na het feestweekend bleef ik even gelijk op gewicht, de week daarop was ik ongesteld en dan wil de weegschaal niet echt meewerken. Maar afgelopen zondag was ik -1.1 kg lichter. En vanochtend, hoewel niet de officiele weegdag, weer 300 gram minder. HOERA!

Nu de watikatjes maken! En de kh berekening van Tommy vertalen.

No comments yet

Geef een reactie

