Skip to content

Wat ik at 8 tm 12 september

13/09/2011

8 september, donderdag.

Het was koud en ik had zin in soep. Dochterlief houdt niet van soep dus normaal eten we dat alleen als ze er niet is maar nu kon ik met een aanpassing haar ook te eten geven 🙂 Ik had gehakt en spitskool. Gehakt rulgebraden, spitskool in stukken erbij, water erop en bouillonblokjes. Simpel, maar lekker. Voor erbij wilde ik Halloumipoppers proberen. Staafjes halloumi omwikkeld met ontbijtspek en dat in de oven tot de spek bruin en knapperig is. Halloumi is een soort kaas die niet zou moeten smelten, bak-kaas wordt het ook genoemd. De smaak was wel ok maar het was ZOUT. Beetje te zout. Voor dochterlief had ik twee gehaktballen gemaakt die zij uiteraard met veel mayoketchupsaus eet. Er moest ook een foto van haar bord komen, maar ze was al bijna klaar haha.

9 september:

Dochterlief at Pizza, toen heb ik de speklapjes waar zij niet van houdt maar gebakken. Met sterke knoflooksaus. Groenten zaten er wel bij maar die had ik nog niet op mijn bord gelegd haha. Tomaat geloof ik dat het was en wat sla.

10 september:

Gebakken bloemkool, rul gehakt met euh, tacokruiden, alleen geen chilipoeder deze keer, haha. Met wat geraspte kaas erover en ExtraKnofKnoflooksaus.

11 september

Zondag, geklust in huis, niet veel zin meer in uitgebreid koken en ik had nog gehakt over.  Wat extra gekruid, wat uien en champignons gebakken, met lekkere frisse groenten en de rest van die ExtraKnofKnoflooksaus die natuurlijk NOG sterker was geworden. HEERLIJK!

12 september:

Zin in vis, dus mijn visschotel gemaakt. Broccoli half gekookt en die er ook bij gelegd, was erg geslaagd! Ik had ook wat gesnipperde ui op de vis gelegd.



No comments yet

Geef een reactie

